1.  Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2.  Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.  Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  

4.  Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT. 

5.  Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

 6.  Możliwe są następujące formy płatności:  

  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką 
  • przelewem 

W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości email potwierdzającej złożone zamówienie.

7. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany adres email wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że zadzwonimy do Państwa ustalając szczegóły realizacji zamówienia   

8. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności i oczekiwaniami kupującego należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej bądź Poczty Polskiej na adres widniejący w dziale "Dane kontaktowe" sklepu internetowego stanleyjeans.com.pl        

9. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uważane jest za uzasadnione. 

10. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z nasza firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

11. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru koszty dostawy ponosi sklep.

12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. 

13. Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy oraz zwrotu zakupionego towaru jeżeli  w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki złoży sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym do pobrania  tutaj. Towar wraz z paragonem zakupu kupujący zwraca sprzedającemu w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep zwróci zapłaconą kwotę kupującemu na wskazany przez niego nr konta bankowego do 10 dni roboczych po otrzymaniu zwrotu. Adresem zwrotu jest adres widniejący w zakładce "kontakt" sklepu.

14. Zawarte w niniejszym regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.

15. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Produkt dodany do ulubionych